سبد خرید 0

پرسشهای متداول

۱.چگونه به سایت فایندمی کالا و خرید اینترنتی اعتماد کنم؟

شاید چندین سال پیش اعتماد به سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی از سوی کاربران امری دشوار به حساب می‌آمد. ولی امروزه با وجود نهادهای نظارتی و جا افتادن خرید اینترنتی در بین مردم در کنار مزایای غیر قابل انکار خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی، مساله تا حد زیادی حل شده است. با این وجود در صورتی که تردید دارید، راه‌هایی برای احراز اطمینان از اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد مانند نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) و نماد ساماندهی و یا در گاه معتبر بانکی که سایت فایندمی کالا مشمول همه این موارد است.

۲.آیا امکان خرید حضوری هم از سایت فایندمی کالا هست؟

خیر.امکان خرید کالا از سایت فایندمی کالا فعلا فقط از طریق اینترنتی یا اپلیکیشن و نه حضوری فراهم است.

۳.در چه ساعاتی و در چه زمانی می‌توانم از فایندمی کالا خرید کنم؟

شما می‌توانید در تمام روزهای هفته و در ۲۴ ساعت از شبانه روز از فروشگاه اینترنتی فایندمی کالا خرید نمایید. بدیهی است پردازش سفارش شما در تعطیلات رسمی امکان پذیر نمی‌باشد و به اولین روز کاری پس از ثبت سفارش موکول خواهد شد. بیشتر سفارشات در همان روزِ ثبت، ارسال می‌شوند و در صورتی که زمان ثبت سفارش بعد از ساعات کاری ادارات مرسولی باشد، نهایتاً یک روز پس از ثبت سفارش تحویل پست می‌شوند.ارسال کالا از طریق پست پیشتاز یا سفارشی می باشد و در صورتی که مشتری در همان شهر تامین کننده کالای موردنظر باشد سفارش از طریق پیک تامین کننده کالا ارسال می شود.

۴.سفارش ثبت شده را چگونه می‌توانم پیگیری کنم؟

می‌توانید با تماس با ادمین سایت ، سفارش خود را پیگیری کنید. در ساعات ۱۶ تا ۲۱ روزهای کاری و در ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای تعطیل پاسخگوی شما کاربران عزیز خواهیم بود. در حالت معمول پس از ثبت سفارش نیازی به تماس با ادمین نیست ومیتوانید از طریق گزینه پیگیری سفارشات در سایت جزئیات را مشاهده کنید و در صورت نیاز با شما تماس گرفته میشود. ثبت و تکمیل سفارش به منزله اتمام خرید از سمت مشتری است و فرآیند پردازش ارسال و تحویل در اولین فرصت آغاز می‌شود.

۵.آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟

بله در صورتیکه به هر دلیلی دسترسی به سایت برای شما مقدور نیست یا می‌خواهید سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید، می‌توانید با ادمین تماس حاصل نمایید یا در تلگرام پیام دهید. روش پرداخت و دیگر مراحل سفارش به صورت تلفنی یا تلگرامی قابل هماهنگی است.

۶.برای اطمینان از مسایلی مانند رنگ، گارانتی و توضیحات مشابه چه راه‌هایی هست؟

برای هماهنگی در مورد این نوع مسایل، می‌توانید با ادمین تماس بگیرید. همچنین توضیحات مورد نظر خود -برای مثال رنگ- را می‌توانید در تلگرام ارسال نمایید. به دلیل تنوع بالا ممکن است برخی از ویژگی‌ها در صفحه محصول ذکر نشده باشد. این ویژگی‌ها نیز در تلگرام قابل ذکر هستند.

۷.آیا کالاهای موجود در سایت نو و اصلی هستند ؟

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی فایندمی کالا اصلی می‌باشند و هیچ گونه کالای غیر اصلی یا فیک در سایت به فروش نمی‌رسد. مهلت تست ۵ روزه به همین منظور برای کالاها در نظر گرفته شده است.در صورت کارکرده بودن کالا حتما این مساله در سایت ذکر میشود.

۸.در برندهای مختلف، اهمیت کشور سازنده کالا تا چه حدی است؟

آنچه کیفیت کالای دیجیتال مانند گوشی و تبلت را مشخص می‌کند، برند کالا است و امروزه سازندگان بسیار مطرح نیز عموما خط تولید محصولات خود را به کشور چین منتقل کرده‌اند. ممکن است برخی از مدل‌ها خط تولیدی در کشورهای دیگر داشته باشند که این مساله بیشتر سیاست کاری سازندگان است و ربطی به کیفیت کالای مورد نظر ندارد. فروشگاه اینترنتی فایندمی کالا تعهد می‌کند تمام کالاهای عرضه شده در فروشگاه اصلی و با کیفیت هستند.

۹.نحوه تسویه حساب به چه شکل است؟

در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل مهیا نیست و مشتریان عزیز باید فرآیند خرید اینترنتی را تکمیل نموده و هزینه را پرداخت نمایند

۱۰.شرایط انصراف از سفارش چگونه است؟

>

سفارشات شما در صورتی که ارسال شده باشند قابل برگشت نیستند.

۱۱.شرایط مهلت تست ۵ روزه به چه شکل است؟

مهلت تست ۵ روزه برای کلیه کالاهای موجود در فروشگاه در نظر گرفته شده و یکی از اصلی‌ترین حقوق مشتریان و تعهدات فایند می کالا می‌باشد. تمام کالاهای فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا می‌باشند و با تضمین اصل بودن به فروش می‌رسند.

۱۲.آیا تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده برای کالاها در سایت دقیق است؟

تمام مشخصات و توضیحات ذکر شده در فروشگاه اینترنتی فایندمی کالا عین واقع است .

۱۳.آیا نیاز است پس از تحویل گرفتن کالا برنامه خاصی روی آن نصب شود؟

برای استفاده از کالاهای عرضه شده روی سایت، هیچ گونه اقدام اضافی نیاز نیست و تمام گوشی‌های موجود به راحتی قابل استفاده هستند. نصب پکیج برنامه‌ها روی گوشی ها نیز به دلیل راحتی کاربران می‌باشد. این برنامه‌ها از طریق اینترنت قابل دانلود و نصب هستند و درضمن عموماً رایگان می‌باشند.

رجیستری گوشی ها به چه شکل است؟

سایت فایندمی کالا یا گوشی ها را بصورت رجیستر شده و یا بدون کد عرضه میکند که در صورت بدون کد بودن میتوانید پس از انجام خرید با ادمین تماس بگیرید و یا در تلگرام پیام دهید و مشخصات خود را ارسال نموده تا فرآیند رجیستری برایتان انجام گیرد. قیمتهای گوشی در سایت تماما بدون احتساب هزینه رجیستری بوده و هزینه انجام رجیستر بعهده مشتری گرامی میباشد. در نهایت اینکه امکان سفارش برخی مدلها از بعضی برندهای گوشی که حتی در سایت موجود نیستند برای مشتریان عزیز از طریق تماس با ادمین یا پیام در تلگرام وجود دارد و شما مشتری عزیز می توانید از این طریق از موجودی و قیمت روز انواع گوشی ها مطلع شده و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.بطور مثال یک گوشی از یک برند خاص که در سایت موجود نیست اما امکان سفارش آن گوشی از دبی یا چین وجود دارد مثل VIVO یا OPPO یا ZTE یا……

برای اطلاع بیشتر با ادمین تماس بگیرید.